Angstaanjagende reclame voor 'Squid Game' geplaatst in Filipijnen
- News
- Angstaanjagende reclame voor 'Squid Game' geplaatst in Filipijnen
Mensen over de hele wereld zijn in de ban van de Zuid-Koreaanse Netflix-serie Squid Game en in de Filipijnse stad Quezon City is een wel erg angstaanjagende marketingstunt geplaatst. De pop uit de eerste aflevering van het spel 'rood licht, groen licht' is namelijk bij een stoplicht geplaatst.
Rood licht, groen licht
"Het is beter om je aan de regels te houden, want ze kijkt altijd. Zou jij voorbij de eerste ronde van Squid Game komen?", schrijft het Filipijnse Netflix-kanaal op Twitter. In het filmpje is de pop uit de eerste aflevering nagemaakt en bij een stoplicht gezet voor een winkelcentrum. Bij groen licht kunnen voetgangers doorlopen en bij rood licht draait de pop, net als in de serie, zich om...
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.
Squid Game
'Rood licht, groen licht' is het eerste spel dat in de serie wordt gespeeld en kijkers zullen die eerste aflevering niet snel vergeten. Squid Game gaat over honderden blutte mensen die een uitnodiging krijgen voor een mysterieus spel, waarmee ze veel geld kunnen verdienen. Aangezien ze denken dat het om iets onschuldigs gaat, accepteren ze die uitnodiging. Maar niets blijkt minder waar als ze uiteindelijk belanden in een gestoorde game waarin hun levens op het spel komen te staan.
Lees ook
Films, Series & TV
HBO komt naar Nederland en presenteert meteen 'Game of Thrones'-prequelFilms, Series & TV
'Squid Game' tien jaar lang afgewezen door filmstudio'sFilms, Series & TV
Famke Louise en Denzel Slager krijgen eigen realityserieFilms, Series & TV
Dave Chappelle kondigt nieuwe Netflix-special aan in trailer met Morgan Freeman