Music

Beyoncé is niet blij met naar haar vernoemd biermerk

foto: AFP
  1. Newschevron right
  2. Beyoncé is niet blij met naar haar vernoemd biermerk

De liefde voor Beyoncé is bij velen groot. Zelfs mensen die geen fan zijn, geven toe dat ze een superartiest is. Er is één persoon die zo erg van haar houdt, dat ze haar biermerk liet inspireren door de zangeres. Katarina Martinez is eigenaar van bierbrouwerij Line Up in New York en is trots op Biëryoncé, maar Queen B kan zich daar niet in vinden.

humor

Het biertje was nog niet lang op de markt, maar greep al snel de aandacht van het publiek door de typische Beyoncé huisstijl. Daarnaast is haar naam ook duidelijk terug te vinden. "Ik vind het jammer dat ze de humor er niet van inziet." Helaas is Bey heel beschermend over haar imago en vindt ze dit totaal niet lollig.

Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.

inspiratie

Voor Katarina was het niet de bedoeling dat het overkwam als Beyoncé-zwartmakerij. Volgens haar was het juist een eerbetoon. "Als latina met een eigen business, kijk ik tegen haar op en inspireert ze me elke dag. Het leek me gewoon leuk om een drankje naar haar te vernoemen. Ach ja, het was leuk zo lang het duurde."

limited edition

Dit is niet de eerste keer dat de New Yorkse bierbrouwerij inspiratie zocht uit artiesten. Zo werden eerder The Notorious B.I.G., David Bowie en Freddy Mercury geëerd met hun eigen biertje. Biëryoncé is nog te verkrijgen in New York totdat de voorraad op is.

Ster advertentie
Ster advertentie