Baby met flinke haardos wordt gezicht van haarverzorgingsmerk
- News
- Baby met flinke haardos wordt gezicht van haarverzorgingsmerk
De ouders van een schattige Japanse baby met een flinke haardos hebben een sponsordeal bij een beroemd haarverzorgingsmerk ondertekend. Als meisje van een paar maanden oud begon baby Chanco al aan een carrière als fotomodel. Dat raakte in een stroomversnelling nadat de Instagramfoto's die haar moeder deelde viral gingen. Met meer dan 365.000 volgers op Instagram, kunnen we tegenwoordig zelfs spreken van een social influencer.
Commercial
Chanco heeft eind vorig jaar haar tv-debuut gemaakt in een commercial van Pantène Japan, die ze The Hairy Tale hebben genoemd. Daarin wordt het liefdevolle verhaal verteld van een baby met een uniek kapsel. Je kan al raden wie de hoofdrol speelt: Chanco! Zij poseert lachend, terwijl er allemaal animaties om haar heen verschijnen.
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.
Lees ook
Food
Maté, het wonderdrankje van Messi, Suárez, Griezmann en NeymarFilms, Series & TV
Politie waarschuwt na Bird Box-ongeluk: rijd niet geblinddoektOMG
In dit programma reizen deelnemers met dier en bepalen of het geslacht moet wordenOMG
Haar van nieuwe Miss Africa vliegt in brand tijdens kroning bij missverkiezing