Barça draagt Drake's OVO-logo op wedstrijdshirt zondag tegen Real Madrid
- News
- Barça draagt Drake's OVO-logo op wedstrijdshirt zondag tegen Real Madrid
FC Barcelona draagt zondag het logo van Drake's label October's Very Own (OVO) op het wedstrijdshirt in El Clasico tegen Real Madrid. Dat maken de voetbalclub en de rapper zojuist gezamenlijk bekend via Instagram.
50 miljard streams
Drake is de eerste artiest die 50 miljard streams op Spotify heeft weten te behalen. De muziekstreamingdienst is sinds dit jaar de stadion- en shirtsponsor van FC Barcelona. Normaal gesproken is het Spotify-logo op de wedstrijdshirts van de Catalanen te zien, maar om Drake's bijzondere mijlpaal te vieren, zal de OVO-uil komende zondag schitteren op de shirts van het team van onder meer Frenkie de Jong en Memphis Depay.
'Dit voelt niet echt...'
Drake lijkt zelf maar amper te kunnen geloven dat het OVO-logo in El Clasico op de wedstrijdshirts van de Catalanen zal staan. "Om te vieren dat ik de eerste artiest ben met 50 miljard streams op Spotify, draagt FC Barcelona zondag de OVO-uil in El Clasico. Dit voelt niet echt, maar dat is het wel", schrijft de rapper op Instagram.
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.
Lees ook
Sport
Barcelona-fans schelden Frenkie de Jong uit: "Accepteer salarisverlaging!"Entertainment
Drake en LeBron James onder de investeerders die AC Milan willen kopenEntertainment
Drake is er nog niet klaar voor om te stoppen met muziek: "Ik blijf mezelf uitdagen"Entertainment
Drake wint $25 miljoen terwijl hij live gokt, geeft geld weg aan kijkers