FunX

"Wij zijn het Leger des Heils van smaak"

  1. Newschevron right
  2. "Wij zijn het Leger des Heils van smaak"
Hoofdredacteurs Cécile Narinx (Elle) en Arno Kantelberg (Esquire) hebben hun modesuperkrachten gebundeld in het boek 'Smaak, ongevraagd stijladvies aan bekende mensen'. Het tweetal geeft in de Volkskrant wekelijks ongevraagd scherp stijladvies aan BN'ers en al die columns zijn nu samengeperst tot 150 stijlmissers én adviezen in één boek.

Ongevraagd

Arno vertelde in Start dat hij zich kostelijk vermaakt om de missers van BN'ers. Dat het mode-advies ongevraagd is, doet hem weinig: "BN'ers zoeken graag de spotlights op en daarom hebben we zoiets van 'ze vragen erom'."

Fernando's stijladvies

Presentator Fernando Halman nam de proef op de som en vroeg stijladvies aan Cécile en Arno. Dat viel nog mee, want Arno bleek direct gecharmeerd van Fernando's schoenen en vest. Wat hem tegenviel waren de borstharen: "Ik ben geen enorme vriend van de blote borst bij mannen. Er is een plukje mos zichtbaar op de borst. Ik zou daar een t-shirt onder aangedaan hebben." Cécile vindt Fernando's 'houtje touwtje-vest' vooral schattig.



Matthijs van Nieuwkerk

Trijntje Oosterhuis is volgens Cécile iemand die een make-over kan gebruiken. Arno richt zich op Matthijs van Nieuwkerk, die volgens Cécile nóg niet in het boek staat. Daar komt bij een tweede boek waarschijnlijk verandering in, want de column over de DWDD-presentator is inmiddels ingeleverd bij de Volkskrant: "Matthijs ziet er nu wel goed uit, maar dat was niet altijd zo. Dat haar van hem is natuurlijk een studie waard," zegt Arno.

Ster advertentie
Ster advertentie