Vitamine D reclame pakt hilarisch verkeerd uit: "We all need the D"
- News
- Vitamine D reclame pakt hilarisch verkeerd uit: "We all need the D"
Vitamine's zijn gezond, maar we lijken er niet genoeg van binnen te krijgen. Die boodschap wilde een Canadees reclamebureau in de provincie Yukon overbrengen in een reclame voor vitamine D. Helaas voor hun was de slogan voor de campagne wat ongelukkig uitgekozen. De serieus bedoelde boodschap, "We all need the D" (wat in straattaal betekent: We hebben allemaal een piemel nodig) leverde hilarische reacties op onder de doelgroep.
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.
Open-minded
Posters van de campagne in lokale bussen beeldden onder andere een meisje af dat toegeeft dat, net als iedereen, ook ZIJ "the D" nodig heeft. Ook mannen hebben zij laten beseffen dat je nooit te oud bent om het een kans te geven.
De provincie zegt te weten wat de betekenis was van de uitdrukking en wilde daar juist gebruik van maken. Maar na de afgang op social media besloot de provincie alle reclames in te trekken.
Lees ook
OMG
Amerikaanse man heeft zijn dood 'gefaket' om vermoedelijk naar vrouw in Oezbekistan te gaanOMG
Baby heeft door blunder hele leven lang verkeerde geslacht op geboorteakteOMG
93-jarige vrouw vindt naakte man in haar kruipruimte: "Woonde daar minstens 6 maanden"OMG
Bekende Nederlandse chef-kok kreeg duizenden bedreigingen vanwege gebruik Ozempic